• Witaj Witaj!
  • Masz pytania? Masz pytania?
  • Skontaktuj się Skontaktuj się z nami w celu
    omówienia specyfikacji projektu
Blog
  • 29
    Dec

    Systemy CRM jako wsparcie dla Twojej firmy

    Napisano przez: admin December 29, 2016 12:27
    Systemy CRM jako wsparcie dla Twojej firmy

    W każdej firmie bez względu na branże najważniejszy jest klient. To jego zadowolenie z jakości towaru oraz obsługi klienta przekłada się na współpracę z firmą. Jak powszechnie wiadomo misją każdej firmy powinno być dbanie o zadowolenie odbiorców poprzez promowanie wysokiej jakości produktów i usług. Tu z pomocą przychodzi nam system CRM.

    Co to jest system CRM?

    Zarządzenie Relacjami z Klientami (ang. Costomer Relationship Managment - CRM) to koncepcja zarządzania, w której główny nacisk kładziony jest na budowaniu długotrwałej więzi z klientem oraz zdobyciu jego lojalności.

    Podstawową koncepcja CRM jest założenie, że łatwiej jest otrzymać obecnego klienta nuż pozyskać nowego. Dodatkowo warto zaznaczyć, że nie każdy klient jest „opłacalny” dla firmy, dlatego też należy skoncentrować się w głównej mierze na klientach przynoszących najważniejsze zyski.

    To właśnie dzięki efektywnemu zarządzaniu możemy identyfikować kluczowych dla firmy klientów oraz zastosować wobec nich odpowiednie strategie utrzymania i współpracy. Dbanie o klientów to przede wszystkim indywidualne podejście do każdego z nich. Proces ten jest bardzo czasochłonny i wymagający dlatego z pomocą przychodzi system uszyty na miarę potrzeb danej firmy.

    Co daje wdrożenie w firmie systemu CRM?

    Wdrożenie systemu CRM to przede wszystkim stworzenie nowoczesnej i funkcjonalnej bazy odbiorców, w której znajdować się będą wszystkie informacje ważne z punktu prowadzenie działalności. Baza danych może obejmować zarówno dane personalne klientów jak i również historię ich kontaktów z firmą. Możemy gromadzić i przetwarzać takie dane jak dotychczasowe zakupy, zaleganie z płatnościami czy składanie reklamacji.

    Korzystanie z systemu CRM to z pewnością ułatwienie pracy – możemy usystematyzować procesy jakie kierujemy do Klientów. To dzięki właściwemu uporządkowaniu informacji możemy segmentować odbiorców i tym samym dopasować ofertę do ich oczekiwań i preferencji.

    Efektywność jaką cechują się systemy CRM to rozbudowanie sekcji kontaktu z klientem, która pozwala na przejrzyste operowanie danymi. Możemy dowolnie rozbudować sekcję kontaktu z klientem, wpisując do bazy zarówno jego adres, mail telefon czy inne niezbędne dane.

    Systemy CRM doskonale sprawdzają się w dziele marketingu i promocji do sprawnego planowania sprzedaży. Dzięki takiemu wsparciu możemy efektywnie planować zadania pod kątem odbiorców. Możliwe jest również tworzenie tak zwanych założeń sprzedażowym pod kątem cech jakimi charakteryzują się dane grupy klientów. Wiele firm nie wyobraża sobie funkcjonowania bez sprawenego systemu CRM, który napędza sprzedaż w firmie.

    Systemy CRM mogą działać samodzielnie lub być z integrowane z innymi systemami do zarządzania firmą. Każdy kto miał choć raz styczność z tego typu rozwiązaniami wie doskonale jak ważne są to narzędzia do zarządzania firmą w sposób efektywny, przyjemny a co najważniejsze skuteczny. Nasza firma zajmuje się kompleksowym wsparciem w tym zakresie i każdy projekt jest dla nas nowym wyzwaniem dopasowanym indywidualnie do potrzeb Państwa firmy.

    Serdecznie zachęcamy do kontaktu w sprawie Państwa strony poprzez formularz formularz kontaktowy, telefonicznie: +48 660 043 353 lub poprzez adres e-mail: biuro@wiseweb.pl.